Nuffnang Ads

Wednesday, November 6, 2013

Nasi Lemak Pit stop @ N9




Semenjak aku cuba gerai tepi jalan ni. Boleh kata tiap kali aku kat s2 aku dtg makan. Mula2 jumpa gerai ni tak sengaja. Baru balik dr area mambau nak ke s2 heights. Nampak kereta parking banyak tepi jalan. Gerai ni belah kiri dia jalan kayu ara.  Jadi aku nekad lah nak cuba. 1st time datang Ns Lemak habis. Jadi yg ade cuma makanan berkuah : Mee Kari, Mee Jawa, Soto, Mee grg, Bihun grg dll.
Jadi aku cuba makan mee kari. perghhh sedap siot. 


Nasi lemak di letak depan kaunter. Jadi bila kali ke 2/3 dtg aku dh tau. Kalau nak makan ns lemak kene dtg awal sebelum jam10. So apelagik. sampai2 terus terjah ns lemak.. Ns lemak nye blh tahan. sambal kampung pedas2 manis. Kalau nK telur mata kene oder. hehehe


RM1.00 je sebungkus. dibalut daun pisang.selain tu ada makana lain. hampir semua aku dh cuba. boleh tahan semuanya. Sedap juga



Soto, Mee Kari, Mee jawa. Aku mmg jadikan ni spot baru aku utk sarapan. Cuma silapnya takde roti canai. klu ade mesti lg best. hehehe.


Nak jalan ke? adoii aku ni tak bape mahir. tp boleh la.. dr Mambau tu menghala ke seremban2 je jalan blkg. gerai ni tepi jalan. hehe. Kedai papan2.. tepi rumah org. dekat juga dkt Cendol/ Coconut shake Dara Jln kayu ara.





adios


No comments: