Nuffnang Ads

Monday, January 12, 2015

JJCM : Boat Noodle



Cerita lama. makan on dah lama. Kebetulan dah ada dekat dengan Jaya One. Fenomena sungguh Boat Noodle ni. Aku saja je nak mencuba. Urban lah konon try new cafe/ spot makan kat kotaraya ni. kwangkwang....

Tengok gambar je lah. senang kan
semua pic pakai hp cikai. haha. tq pd tukang amik pic

Masa sampai tak susah pon nak cari. Ikot je signboard. Kebetulan datang dalam jam 6ptg. takde orang lagi. mungkin bersesak dalam jem. hahaha. masa sampai tu ade lah few group melayu  yg makan juga. sebelum aku makan pon dan baca beberapa blog, Takdelah terpinga2 nak oder apa? nak tau apa yg sedap atau tidak.


MENU

masa ni cawangan Boat Noodle Jaya One The School ni baru buka

RM 1.90 semangkok.

Basically Menu dia tu je. wakakak. Mee halus ( kuayteoew/ thai rice noodle)
2 jenis : Berkuah / Kering & Ayam / Daging.. rasa dua-dua tu sama je. Sedap pada aku. Oder banyak tu bukan sebab pelahap nak mampos. Tu sebab portion dia celah gigi. Semangkok RM 1.90. KIra sekali suap je dalam mulut. Pandai berniaga ya? HAHAHA.

Sedapla pd aku

Pendapat aku  rasa mee  ni sebiji macam - MEE CELUP dari gerai2 thai kat kelantan tu. Mee kuah dengan carikan ayam _ kangkung skit. berkacang, kuas manis pedas. Sama lah. ni nak makan kat kenaltan pon banyak.. hahah. Tapi sesekali mencuba... hehehe


KA NAM TUAY - coconut & pandan dessert RM 1. Sedap 

setel !



cawangan lain yg ade boat noodle.





Aku rasa ramai dah tau kewujudan Boat Noodle ni. Tapi aku bg lah IG acct dan cawangan yg ada. Senang kalau korang nak pergi kan?


Selamat mencuba












No comments: