Nuffnang Ads

Saturday, November 2, 2013

JJCM : Bubur Nasi @ Night Circle sec11



Salam.


Entry makan lagi. hahaha.. Aku rasa mcm seronok pulak dpt share kedai makan dgn org. Memandangkan aku kerap makan luar. haha. Maklumlaa msg2 keje penat. Bini pon tak rajin katanya.. Jadi selalu lah makan luar. Dah pindah esok gigih suruh masak hari2. hehehe..


Dekat Shah Alam ni ( aku stay hampir 2thn) sejak mula kawen. sbb menetap dgn Mertua. Kalau kwn2 tanya sa ni makan apa yg sedap. Susah betul aku nak cakap. hehe. Tapi aku cuba share kedai2 yg kerap aku makan lah. Menu nya BUBUR NASI. Kalau kat Kg Baru,KL mmg la meriah. Tapi dr sa nk ke kl boleh tahan lapar gak. Jd option yg ade di Night Circle sec 11 shah alam.  Bawah ni ada alamat. Aku nak cakap cara jalan pon aku payah. tau lah shah alam byk betul roundboard. Jadi cari je lah ikot alamat di bawah. Oh kedai ni belakang Mamak DE Maju. dekat dgn Pak Mal Nasi Ayam sec11 juga.



Kedai nya waktu malam ramai. Selain dr bubur yg popular dgn pelbagai lauk. Ada juga western, Satay Kajang, Yong Tau Foo, Tauhu bakar, Charkuey teow ( ala2 gerai).. Masakan panas pon ada. tp aku tak penah cuba..



Ini sata pon ade. Kalau nak makan lah. Kalau taknak jgn sentuh. mudah. hehehe


Nah buburnya.. Malam baru ni. aku pilih Kailan Ikan Masin, Bilis goreng Kicap, Ayam grg kunyit. Tiap satu piring tu dlm RM3-4.50. Bergantungla... byk pilihan lain jugak...


Selain sini, aku ada jgk makan bubur di kg baru. selalu di soraya. Sedap jugak.
Sapa2 ke shah alam.. boleh la cuba makan di Night Circle







No comments: