Nuffnang Ads

Friday, November 1, 2013

JJCM : Mee Bandung Muar JB




Salam.


Sabtu Minggu lepas aku dan fam in law ke JB atas urusan perkahwinan. Bukan aku yg kawen. heheh. cukuplah sorang... abang ipar yg kawen.. Jadi trip tu sebenarnya lebih kpd santai je. Kebetulan aku singgah muar utk jmpa abg aku yg menetap di sana. Ambil barang. Jadi alang2 nak singgah makan Mee Bandung Muar. Abg aku ckp MEE BANDUNG MUAR yg sedap area depan Sek Sains Muar. Pegi2 tutup pulak.  


Jadi aku call kwn yg mmg org sini. Katanya yg lain sedap ade di foodcourt stesen bas lama muar. Jadi ke sini lah kita...




Ini lah kedai mee Bandung muar tu. Pemandangan di tepi tu boleh nampak Masjid Biru. 



Mee Bandung Muar kami. RM4.00 satu pinggan. Dalam tu ade hirisan daging, sotong/ udang juga dan sebiji telur. Sayur2. Kuahnya Pekat! Sedap lah...



Pic dekat. Sedap sangat. Tak dapat depan sek sains. di sini pon dah ok sangat. Sapa2 nak cuba boleh la waze nama gerai tu. InsyaAllah jumpa.




Adios








No comments: