Nuffnang Ads

Sunday, November 24, 2013

JJCM : Ee Ji Ban Chicken Rice Ball , Melaka


Salam.


Semalam decide nak bawa wife pegi Melaka, saja buat aktiviti JJCM. Kebetulan kwn wife ade di melaka. Jadi kami jmpa di sana. Kedai yg kami cuba kali ni Chicken rice ball yg HALAL di melaka.

EE JI BAN. Kedai ni pernah masuk JJCM TV3 dan rancangan yg ade hanis zalika tu aku pon tak tau. hahaha.
mula2 masa sampai , aku ragu2 sbb tgk pada signboard je. bila dah masuk ade logo Halal dan ramainyaaa Melayu makan. Yakin. hehehe




Menu dia sangat simple. Nasi Ayam, Chicken roasted/stim. Sayuran ade pelbagai bole oder. Harga chic ruce ball 30sen sebiji. Aku ambil nasi je senang kenyang. aku bkn suka mkn benda berkepal2. 



Aku ambil sayur kailan belacan ( takde dlm pic) sedap jgk! Chic rice ball tu sedap sm je mcm Ns ayam, cuma dia kepalkan dan agak melekit. Rosted ayam dia crispy habis. sedap gilaaa. Ayam stim pon sedap. 


Siapa2 nak makan ni alamat . dekat e mmg kat town melaka. deretan kedai belakang Hatten hotel










No comments: