Nuffnang Ads

Tuesday, May 24, 2016

JJCM ; MEQ NOR KITCHEN, Labu n9



Salam,

Harini nak cite sikit pasal 1 kedai di area jalan labu N9. Tahu pasal kedai  ni dalam group - Seremban Macam2 Ada. sebab orang dok sana sini cakap pasal murahnya Chicken Chop Rm4.90

Lokasi kedai di jalan labu n9. Kalau nak senang waze je nama lokasi. atau Sek Agama Persekutuan Labu N9. dah makan sini 2/3 kali jgk..





pintu masuk dari depan sekolah

aku ni tak pandai nak cerita dekorasi kedai blabla. datang masuk kedai. duduk makan ok dah .. setel.. tapi kedai ni open konsep la ade beberapa stall di bawah.. jadi pilihan makanan banyak.. yg aku perasan tapi belum cuba : Nasi kerabu ayam bakar, atay, otak2, Nasi dagang...


Add caption

Add caption

Harga makanan ok lah. Air paling murah Teh O Ais / panas dgn hanya rm 0.50 sen sahaja.. air lain ade juga, tapi aku tak oder.. makanan bermula dari RM 2 ( burger) hinggan rm13.00 ( western)


menu

menu yg sudah dicuba

Pendapat aku untuk makanan di MeqNor ni nak kata sedap sangat tu tidaklah.. Tapi boleh tahan. dgn harga dan portion berbaloi. Chicken chop rm4.50 tu datang dgn fries dan mac n cheese. berbaloi kan? wlu ayam dia kecik.. hehe tapi kenyang je/ Lamb chop rm10 .. blackpeper sos tu yg sedap..



Kuey teow goreng kerang rm4.90






overall, komen aku.. boleh dicuba lagi..infact aku dah datang kedai ni 3 kali.. sbb seremban ni bukan banyak pilihan kedai makan best2 pon. jadi bila ade meq nor ni boleh laaa nak lepak...


alamat kedai :

MEQ NOR KITCHEN
Kg Jawa Batu 8,Jalan Labu N9
( berhadapan SMAP Labu, N9)













2 comments: