Nuffnang Ads

Saturday, May 24, 2014

JJCM : Tous Les Jours , Bangsar



Assalamualaikum. Selamat Berhujung Minggu. hehe
Akau baru balik dari Krabi. Saja bercuti 3hari ke sana. Nanti aku cerita serba sedikit pasal percutian last minute tu. Sekarang aku nak cerita sikit tentang Cafe/ Bakery yang tengah popular dikalangan anak remaja sekarang ni. Tak main dah lepak mamak. Sekarang Urban kene lepak Cafe mahal2. Nak nak cafe yang served food quick & bite ni tumbuh macam cendawan.

TOUS KES JOURS- Authentic Bakery

yang maksud All days . Kedai ni asal dari Korea katanya.
So ini dia cafe  Bakery yang aku pergi last week di Jln Telawi, Bangsar. Dekat sangat dengan ofism Jadi agak-agak nak melepak sambil hidup secawan kopi dan makan roti. cantik lah.. Kita cuba makan sini selepas levain cafe.



Lokasi di tengah Bangsar, berdekatan dengan mall Bangsar Village. Tak susah pon nak cari, kalau nak waze pon senang. tapi rasanya Bangsar tu bukan besar mana pon.. jadi senanglah kalau rasa nak melepak kat sini.


Pilihan Roti & Pastri. Harga bermula daro RM 3.50- RM 5.90
Dessert : RM 7.00 hingga RM 11.90
Cake : RM 65.00 keatas.



Pada aku pilihan roti dan menu dia takdelah banyak sangat kalau nak compare dengan Levain, Jln Tun Razak. Tapi masih  boleh terima lah dengan few menu yang ada. rasanya cukup kenyang lah kot kalau nak makan. Aku sebenranya pernah beli roti lat sini, Tapi tapau.. so aku dah rasa hampir 50% roti2 yg ada. MEMAMG SEDAP & BERBALOI lah kalau makan. Tak rugi pon dengan harga yang ditawarkan.



image google : Banyak pilihan cake dan dessert. nanti aku nak cuba beli sebiji cake kat sini

Ok memandangkan masa banyak lagi, So aku decide untuk lepak dan minum kat situ,. Semua dalah self-servis. Pilih roti dan ke kaunter. Oder dan bayar, NO akan diberi. Menu dia ada di kaunter. Food akan di hantar ke Meja .Mudah je kan?




Untuk haritu aku oder Latte , Ice Lemon Tea, 3 jenis Roti & Pastri beharga RM 3.50-5.00 satu.
Roti Pulut & Cream Cheese tu sedap bai ! Gila sedap. wajib cuba lah kalau datang sini. as usual Roti kat Tous Les Jours ni tak menghampakan. TOTAL di atas : RM 32.00 +- aku lupa. hehehe







No comments: