Nuffnang Ads

Monday, May 12, 2014

JJCM : Makan di Cafe Tappers



Last weekend keluar jalan2. takde tujuan pon nak kemana. tapi dr Kuala Lumpur membawa ke Shah alam lepas tu terus nak balik Seremban. Odw nak balik lalu elite. wife ajak lepak new mall yg baru buka di area USJ. One City Mall.

Tah mall ke? Aku main letak je .. Haha.
jadi kami lepak kat One City Skypark. tengok la puchong/ usj dr ketinggi level 12 bangunan tu



Masa memula nak lalu ni aku cuak jugak. Sebab kita boleh tengok level2 bawah tu. seramm woooo.. lepas dah lepak dalam 10-15min turun la sapedek. apalagik?

Cik Puan nak makan kat Tappers. tah hape yang best pon aku tak tau. Jadi ikutkan aje lah...



cafe ni pilihan Jalan2 cari Makan TV3. kalau tengok kat pintu masuk tu.. Serba Putih. Hiasan dalaman semua perabot putih. Cosy lah...


Menu dia ada banyak pilihan. dari Local/ Pasta/ Salad/ Sandwich/ Soup/ Western etc . harga bermula dari RM 9.90-12.90

minuman pon pelbagai. aku haritu oder Cappucino je. RM 4.50. Oder style kopitiam.. ade kertas disediakan kita tulis la code makanan/minuman. panggil org. Setel !


Oder Hainanese Chicken Chop. boleh tahan la.. Takde la wow sangat. ni menu Mem.. Aku makan roti bakar je.. Kenyang lagi masa tu.


Tappers ni banyak cawangan. boleh la refer website dorang.




Adios.





No comments: