Nuffnang Ads

Monday, December 2, 2013

JJCM : Restoran Q Thai



Kalau rasa nak makan tomyam sedap di Shah Alam, Aku recommend sangat : Q Thai, Laman Seri sec13.

Kedai ni byk cawangan, sbb aku pernah makan di cyber. Jadi bila buka kat sa lg mudah. Bila rasa nk mkn tomyam ala2 kat thailand. Sini lah tempatnya.



Buku menu. 




Pilihan Nasi Ala Carte. Banyak jenis. Sampai tak tau nak makan makan. Tapi aku ade nasi feberet aku. Ada jugak
Pilihan Mee Ala Carte. Selain dr menu ala carte, Restaurant ni ade sediakan buffet steambot dan masakan thai lain. Ala mcm kedai thailand biasa. 



Pulut Mangga RM 6.00
Boleh tahan. aku pernah mkn yg lagi sedap dr ni. hehehe this is okla. 


Ni mmg feberet aku bila dtg sini. 

RM8.90 Squid butter cream rice.



Beef blackpaper rice.


Mangkuk kecik tu Seafood tomyam! RM6.00 mmg terbaikk! Tak tipu.. Aku oder air Ice Thai Tea. RM1.00 mmg biasa ambil air ni. Bosan minum air2 lain.. hehe.


Kedai ni pada aku ok lah kalau nak leoak santai makan2. Sebab klu nak compare dgn thai-thai ke? Absolute thai ke? mmg la jauh sgt. servis dia pon biasa je. Tapi in term of food not bad at all dgn harga yg berpatutan. Boleh la cuba menu lain pulak.




Adiosz





No comments: