Nuffnang Ads

Monday, December 2, 2013

Gold Coast Morib



Salam.

Ni sebenarnya cerita dah basi. Bulan 10. hehe. Tapi aku nak share lah sikit pengalaman stay di Goldcoast Morib. Kebetulan masa tu aku training d cyber. Asalnya ini percutian kwn2 wife. Tapi salah seorang dr kwn dia fly to UK further study. So ni hadiah dr kwn tadi. Dapatla voucer menginap di goldcoast for Free. Alhamdulillah Rezeki. Aku rasa voucer ji dr groupon. com atau byk lagi yg jual voucer ni.



Kami bertolak asing. sbb wife dr shah alam. Aku dr cyber. Perjalanan agak jauh ke dalam kawasan Morib tapi bila sampai aku rs boleh la tenang sikit. Nak bercuti kejap.Tapi silap.. punyalahhh ramai manusia. haha. Dengan kaunter registration pon full. Masa kami pegi belum cuti skolah n weekdays. Nak jadi cerita check in at 3pm. Kami sampai tepat waktu. Dpt kad access kami diberitahu, Boleh letak barang tapi tak boleh masuk sbb bilik tak kemas? Apedaaaa... Check in lewat pon tak sempat? 


Jadi nak buang masa kami jalan2 je kat bawah. Masa masuk bilik tu mmg kotor, cadar sepah sana sini. Geli pulak rasa nak melepak. Tak silap aku naik jam 5.30ptg baru bilik siap kemas. Lama tuuu..


Hotel ni menarik. Utk tempat aku bagi 7/10. Klu bw keluarga bercuti mmg seronok lagi2 klu ada anak kecil. 



Masa ni pagi lagi. So sunyi skit.



Ni kawasan pantai. Pada aku puas hati. Dengan harga voucer rm168 with Bfast + 2 waterpark tix. Bfast dia agak kelam kabut sikit sbb ramai sgt orang. Tapi interm of food aku puji lah. Variety tu ada wlu tak banyak. ckup utk lapik perut. Tapi yg tak best check out at 12pm n jgn lewat. Kalau lewat kene denda rm50. Tapi time bagi cust kunci bilik lewat bilik tak kemas awal? takpe pulak? Adoyaiii.





Bilik kami + Jakuzi. Rate utk bilik aku bagi 5/10. Bilik dia tak selengara dgn betul. Blind blkg tu patah2 n rosak. Cadar pon kemas ala kadar je. Mujo voucer free klu tak? Ngamokla. Utk aku takkan dtg lagi. Ckuplah sekali. Perasan mereka akan bina KTV & Cinema & Cafe kat tepi tu. Cadangan menarik. mudah skit.
 Morib bkn ade apa, bila malam terus mati. Malam tu nak cari dinner pon pusing2 kawasan. Sudahnya makan kat kedai tomyam jauh skit dr kwsn hotel. Mati kutu..



Ni pic anak2 kawan wife. bercuti bersama. heheh. Seronok pergi ramai2 je. Sesiapa nak beli voucer boleh la beli kat groupon/ my deal/ Living social. Banyak pulak aku tgk org jual. Bila ramai org beli. Tak terkawal la. Tu pon syarat tak boleh guna waktu cuti skolah. Haih.


Okey lah. So far ok je. 5/10 for servis/ food/ bilik.  Utk repeat lagi boleh je. Klu rasa anak lari dr kesibukkan kota. hehe. 
Kalau siap cafe cinema tu lagi best la kot?



Adiosz







No comments: