Nuffnang Ads

Tuesday, August 11, 2015

JJCM : KGB Burger ( Killer Gourmet Burger)







Makan lagi. Ini kalilah. 
Burger KGB. Dah lama viral pon pasal kedai ni. Aku makan lepas dah sunyi sepi. hahaha.
Tapi masa makan tu macam tergesa2 juga. Sebab perut dah kenyang,tp bini ajak juga try. kita cybalah bg tak hampakan perasaan mak buyung masa tu... Masa mula2 sampai kedai blur juga nak oder macam mana, menu apa yg ada. Kedai dia kecik je ( tak sempat snap) Lokasi berdepan dengan KK mart. eh ke 99 speedmart? hahaha aku dah lupa. Tepi pintu kedai ade para kecik ade menu atas tu, (lupa snap) jadi boleh la amik kertas tu duduk meja dan pilih menu nak makan. Konsep oder kene pergi kaunter dan bayar. ( ala-ala mcD).



ir aku dah 1 set dengan burger, Wife amik Lemonade.

Sebabkan ni 1st time makan Burger KGB, So kami amik la menu yg basic je dulu. Wife punya THE SHACK. aku punya  TORNADO . Oder di kaunter, nanti dia akan bagi No letak lah kat meja. ada orang akan hantar burger dan air. Mudah je kan



RM 12.90 The Shack : Beef , Cheddar and sauce shack


Tornado RM 15.90

Tornado : Beef , Onion Rings, Sunny Side egg


Bini aku kata sedap, walaupon burger dia basic beef dan cheese semata. Tapi ada 1 rasa sauce tu yg buatkan burger ni istimewa. nak tau apa? kene lah try. Burger aku pon sedap. boleh la datang balik dan cuba burger lain. Harga burger tu belum termasuk air dan fries. Add RM 5.90 untuk dapatkan ( air + Fries gemok tu)



Aku tak bias ya dengan kata Burger KGB ni sedap hanya disebabkan aku peminat Burger. tapi memang sedap pon. Despite harga dia yg mahal sikit dari McD. kahkah. tapi ade lah option untuk kita yg nak elak McD.




Lokasi dan Alamat :

KGB BURGER
Jln Telawi 2, Bangsar Baru
Kuala Lumpur









No comments: