Nuffnang Ads

Sunday, September 28, 2014

JJCM : CENDOL KLANG



Semalam, aku pergi Klang Parade. Tak perbah aku jejak tempat ni. haha. Punca sebab aku ada baca sale Machine jual barang murah sikit sempena pembukaan. Maka zass zuss zap. Tapi pulang hampa. Sebab aku dtg semua LICIN. tinggal Ipod nano? nak wat mende menatang tu?

Mengubat kecewa, bini ajak singgah cendol klang. dia ni tau je mana kedai. Pelik betol aku. ade je kalau pegi mana2. Jom singgah sini. Singgah sinun. Ini pon tak berat la kot? cendol je kan? Maka aku setuju. Ingat cendol je. Jgn lelebih.



waze je. Kompem jumpa.

Menu lekat kat dinding besar punya. Cendol biasa rm2.30, rojak rm3.50

Konsep kedai santai. Kedai ni dah lama tengok board pon tulis CENDOL KLANG 1972. Lamaaaa tuuuu ! Aku pon tak hidup lagi masa ni. Bini aku kata mak ayah selalu bwk makan sini zmn kekanak. yolahhhh .

sini self servis

Ko masuk je nampak bro ni? ko oder la apa ko nak.. dia siapkan. amik. leh cari meja duduk. makan. senang gila konsep kedai. Rojak pon camtu. Jgn berangan org dtg kat k tnya nak oder apa? ko g je kat stall dia oder. Aneyy ROJAK satuuuu.


verdict : hmmm biasa je. sedap juga, tp aku suka ROJAK KAREEM SEC 9 lagi


Ini cendol biasa je. aku tak suka fancy2 ni.. ade je yg letak aiskrim la? yg pulut la, warna warni la. BIASA jugak yg aku makan. Overall ok la. cendol tak manis sangat. sedang2 elok2. SEDAP JE Sejuk kat tekak.





Nah alamat :


CENDOL KLANG 1972
78, Jalan Nenas
Kawasan 18.
Klang, Selangor




No comments: