Nuffnang Ads

Sunday, April 27, 2014

JJCM : Makan di Johny Rockets




Last weekend nak pergi Ikea. Tujuan utama nak cari sikit barang. Dah alang2 ke Ikea tu mestilah jalan2 kat curve sekali. Bila dah jalan , perut pon lapar, Kami decide nak cuba makan Hamburger Johny Rockets di The Curve. Masa datang tu tengok dah ramai org. Reserved, dan kene beratur. Sebab malas nak tukar kedai lain , kami pon sanggup tunggu *waiting list* depan kami ade 7/8 orang lagi. Tunggu dalam 30 min akhirnya dapat meja. Fuhhhh.


Untuk menu boleh tengok SINI lah . Kami tak lah lapar mana. sebab dr rumah dah makan nasi lemak. hehe. so  bila datang sini pikir nak makan yg biasa je. sambil lepak2. Tengok menu. semua Burger, pasta, ade sandwich dan pilihan fries, salad.



Aku pilih :

Smoke House Single RM 24.90
The Original RM 19.90

Setiap set ada Fries + Salad. kalau nak tukar fries tu kpd Onion Ring boleh add : RM 2.50 Harga burger start dr RM19.90- RM 30.00

Pilihan air yg menarik pd aku cuma Milkshake. Even kalau baca review di Foursquare pon semua suggest minum Choc hershey Milkshake. 

Pendapat aku lah? Untuk Burger di Johnys Rockets  ni? So-so je. Pd aku sedap lagi makan burger Chili's. Dr segi harga pon nampak Johnys ni lagi mahal dari Chili's. Kalau nak cuba lagi aku nak try pilihan rockets melt atau philly steak. Mana tau sedap dan kene tekak ke kan? Patty JR ni juicy, tapi mungkin dia dah masak lebih awal so bila food tu sampai. agak sejuk pd kami. Roti boleh pilih. biasa/ wholemeal.




aku bagi 6/10. lahhh untuk burger The Original. Untuk burger aku? Not bad la cuma tah biasa sgt.


Sesapa nak try boleh ke The curve. 




adios.












No comments: