Nuffnang Ads

Friday, March 23, 2018

Nasi Kandar Lawood - Nilai










Setakat aku makan nasi kandar merata - rata... aku boleh kata lawood punya ayam terbaekkkk..
Aku start mengkaji kewujudan kedai makan best sekitar sepang - nilai - seremban selepas tinggal di seremban lah.. jadi tau lah kewujudan kedai tepi kubur, lawood, auntis aini, Omak Den dll.





Dulu sebelum GST.. harga dia murah sikit, laa ni dah ada gst naik sikit lah. Tapi still mampu dimakan. kuah dia terbaikkk sedap. Selalu aku akan tambah sotong / udang. Makan berdua siap nasi tambah 2 teh o ais. Rm20 camtu tak lari, boleh laaa kan







Ishh terbayang...sejak stay shah alam...rindu pulak nak makan... ni entry aku draf... lama betul tersimpan.. kasik post satu kali..


Nak tau lokasi LAWOOD ni senang je. Waze atau cari taman cempaka nilai... mesti jumpa.... lawood dh buka cawangan di putrajaya....owner dia ramah... kalau jumpa tu kecek slalu.. aku suka usha kete owner... hehe


5/5 rate aku. Terbaik







No comments: