Nuffnang Ads

Saturday, August 16, 2014

JJCM : Half Moon Restaurant - Nasi Arab



Sekali lagi ! Nasi Arab. hehehe. Marah bini ... Dah dia tanya nak makan apa? dia belanja. Mestilah aku pilih Nasi Arab. Mula2 ingat nak makan di Sec7. Tapi wife cadangkan makan di kedai half Moon ( kedai fav aku dia ckp) .. sebab alang- alang nak balik rumah menuju ke seremban.

Aku tau restoran ni pon dari kawan ( mcm ayat blog sblm ni) haha. Masa tu time kerja di  Cyber , kawan ajak try back 2011 tak silap. lama sangat dah. Sesekali je datang sini. Kedai ni memang milik orang arab. dari cashier - pekerja- tukang masak semua arabian. bila masuk dalam tu dah rasa macam di negara timur tengah pulak. HAHA.



Buku menu.



Salah satu sebab kenapa aku suka makan di Half Moon ni? Rasa dia confirm la SEDAP ! PORTION sangat besar. HARGA pon pada aku murah sangat ! Aku pernah makan di Tarbush, Sunway Pyramid. Food dia memang Sedap laa sesuai harga dia yg boleh tahan .hehe. Ok balik pada kedai halfmoon ni, menu ida spt tertera.






Pilihan aku  : Lamb Kabsah Rm 15. Nasi dia sedap well blend la dgn kambing tu. Kambing lembut sgt, ade dalam 3 ketul dia letak. nasi tu mg boleh makan 2 orang. banyak wooo



Chicken Kabsah Rm 12. Wife punya. dia mcm biasalah ratah ayam je. nasi tu aku yg habiskan. haha.
Susah makan dgn orang tak-se geng ni.


Aku tetap suka dgn nasi arab. hehehe. Dah bosan makan Saba'. Pd aku halfmoon ni lagi sedap dr saba' cyber. Kedai ni dah lama. aku rasa dah ramai tahu. 

Lokasi :

Half Moon Restaurant
Jalan SP 2/8
Taman Serdang Perdana
43300, Seri Kembangan, Selangor





No comments: